Donnerstag, 18. November 2010

Wunschzettelkarte fur mein Enkelkind

Hallo Ihr Lieben,
heute melde ich mich mit einer Wunschzettelkarte für mein Enkelkind zurück, darin soll mein Enkelkind(stellvertretend meine Tochter) die Wünsche für den Weihnachtsmann eintragen.Mal sehen ob Sie in Erfüllung gehen.
Die Karte ist für folgende Challenges
A Spoon full of Sugar - Distressing
ABC Christmas Challenges - X for Xmas-Option Blumen
Oldie but a Goodie Challenge - Glitter
Lieben Dank für Euren Besuch und lieben Kommentar. Habt einen schönen Tag.
Have a nice day and thanks for visitings my blog.



Liebe Grüsse
Renate

Kommentare:

Moni hat gesagt…

Deine Karte ist soooooo schön. Super gemacht. Die Idee mit der Wunschzettelkarte finde ich auch spitze.
Ganz Liebe Grüße Moni

Francesca hat gesagt…

Thanks for joining us at Oldie but a goodie this fortnight Please note : entries must use stamps at least 6 months old
Hugs
Francesca

Tracy hat gesagt…

Thanks for joining our challenge Oldie But A Goodie with this great entry, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Fleur hat gesagt…

A great card
Thanks for joining the challenge at OLDIE but a GOODIE, hope you’ll join us again
Hugz Fleur xXx

Carissa hat gesagt…

Very cute card. Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge. Hugs, Carissa

hayward69 hat gesagt…

Love the image used and the dp. Adore the flower too.

Thanks for joining in with us over on ABC Christmas Challenge

Jayne xx

Cami hat gesagt…

Oh Renate, this card is so cute with Edwin! I haven't inked him up yet but you gave me an idea! Love the blue and your coloring! Hugs, Cami