Samstag, 26. Februar 2011

Have a wonderful day

Hallo Ihr Lieben,
heute habe ich meine überarbeitete Ausgabe meiner Karte von gestern, lach, für Euch.
Irgendwie hatte Sie mir nicht gefallen in der Hauptsache, der Farben, aber schon. Es lag auch an den Blumen, da hat man hunderte und dann doch nicht die richtige Grösse oder Farben. Geht`s Euch auch so? Jedenfalls gefällt Sie mir jetzt besser und es ist ja auch gleich eine neue Karte, grins.
Meine Karte passt auch zur ABC-Challenge - Ovals
Liebe Grüsse
Renate

Kommentare:

Iulia hat gesagt…

Lovely card! beautiful colors and such a cute Tilda!
Hugs, Iulia

AN hat gesagt…

suloinen kortti-tykkään tyylistäsi!
Kiitos osallistumisestasi tällä viikolla ABC-haasteseen ja oikein paljon onnea arvontaan!
tulethan mukaan myös ensi viikolla
Aurinkoisin terveisin ! : An

LINDA W. hat gesagt…

Beautiful card I love it.
HUGS Linda

Sharon Caudle hat gesagt…

Tilda is a pure delight, Renate! Beautiful card!
hugs, Sharon

Angela hat gesagt…

Very pretty Renate! Love the colors you used! Beautiful coloring too! hugs, Angela

Christina C. hat gesagt…

Hi Renate! I thought I already commented on your lovely card....I must be losing it!!!
Anyhow, it is totally lovely...gorgeous colors and a stunning Tilda!

Cricket hat gesagt…

What a pretty card.

Cassy hat gesagt…

Very pretty card! I love all your embellishments - especially that super cute tag!
:o)
Cassy

Kathy hat gesagt…

pretty card Renate! The color combo is so pretty and I love this sweet image!
:)Kathy

Cami hat gesagt…

Very pretty card, Renate! I love this color combo and that cute Tilda!
Hugs,
Cami

Bengelmama hat gesagt…

jaaa mit den Blumen habe ich auch immer so meine Probleme :O)
Ich fidne die Karte ist dir trotzdem gelungen.

Nadine

Sandy hat gesagt…

Love these colors Renate - your card is a delight - it really is gorgeous.
Hugs, Sandy

Deeanna hat gesagt…

Beautiful card..The colors were great..Thanks for sharing..

Cathy hat gesagt…

fabulous card. Thank you for joining in the Oval challenge at the ABC challenge.
Cathy xx

Purple Princess hat gesagt…

Oh, This card is Beautiful! I really like the colors and your little corner decorations.