Montag, 28. März 2011

Happy Easter

Hallo Ihr Lieben,
heute habe ich wieder eine Karte für Euch. Am Freitag kam mein neues Papier und auch ein paar Stempel. Auf diesen freute ich mich besonders. Bei dieser Karte habe ich endlich mal meinen Schmetterlingsborderpunch von MS eingeweiht und das tolle Magnoliapapier. Den kleinen Charm finde ich auch so süss und so musste er an meinen Magnoliatag dran, lach.
Meine Karte passt für folgende Challenges
JM - Bingospiel- ich habe Charms-Flowers-Buttons gewählt
Kreative Stempelfreunde - Spring
MSL - Ribbon
Magnolia-licious-Highlites - Easter card
Stempelsonne - Ostern
Vielen Dank für Euren Besuch und lieben Kommentar. Habt eine schöne Woche.
Have a nice week and thank you for visitings my blog.
Liebe Grüsse
Renate

Meine Karte - Gesamtansicht

Mein Tag

Kommentare:

Chris hat gesagt…

Lovely, Renate! I really love that stamp and what you did with it is very sweet! Great job!

bernshwag hat gesagt…

Adorable card Renate! I love the soft colors....

Shelly hat gesagt…

So pretty Renate. I love the color scheme and that Tilda is so sweet!

Cami hat gesagt…

Very, very pretty card, Renate! I love the butterfly border, the cute bunny charm, and the pretty blue bows! So soft and sweet!
Hugs, Cami

Patti Jo hat gesagt…

Very pretty Renate! Love how the tag is hidden behind! Adorable card!!!

Only By His Grace hat gesagt…

Gorgeous card Renate!
Lovely design.
Hugs Maz

LINDA W. hat gesagt…

Beautiful Renate!!! love your card
and coloring and dp's and embellies.
hugs from Texas....Linda

Mascha van Dijk Zimmerman hat gesagt…

Hi Renate,
You card is sospecial, with the backgroundpapers and bleu, great card, Bye Mascha

Suzi hat gesagt…

So sweet, your papers and layout are gorgeous as is sweet Tilda and the lovely ice blue.
Hugs
Suzi x

Linda hat gesagt…

Oh what a lovely card I love it!!!!

Barb Hardeman hat gesagt…

Beautiful job on this card Renate! Love the delightful colors and the matching little charm you used. Love how you did the tag...hugs...Barb

Maria hat gesagt…

This is beautiful Renate! Love the butterfly border and how you've coloured this sweet Tilda. Hugs, Maria

paola hat gesagt…

A beautiful little project, love the charm and tags, great details
smiles
Paola

AnnasArt hat gesagt…

Wow, Renate! Die Karte ist wunderschön. Der Stempel gefällt mir auch sehr gut und ich überleg schon, ob ich ihn mir gönnen sollte:)))

Lg Ingrid

Iulia hat gesagt…

Adorable card, Renate! Love the blue and white together , this lovely Tilda is adorable and all the embellies work so well together! Great job!
Hugs, Iulia

Judy K. hat gesagt…

Sooo very sweet Renate and I love the photo of your grandaughter, just adorable!!!
Judy K.

Panagiota hat gesagt…

Hello Renate!This card is so dreamy!Lovely colors,adorable card!

Christina C. hat gesagt…

Hallo Renate! Dein Kaertchen ist wunderschoen...tolle Farben!

Candy hat gesagt…

Beautiful card Renate!
Love your design and very soft blues.
I noticed the wonderful butterfly punch down the left side to match your paper :o)
Also have fallen in love with your bunny charm.
Hugs, Candy

Rene hat gesagt…

Oh how PRETTY!!!! Such lovely blues!
Rene :D

Cricket hat gesagt…

Very pretty.

Sandy hat gesagt…

Love everything about this card Renate - especial the colors and the pretty bows!
Hugs
Sandy

cabio's craft corner hat gesagt…

Too sweet Renate. This card is so lovely and those butterflies spread around this card are so cute. Thanks for sharing :o)
Hugs,
Cabio

Bella´s Bastelecke hat gesagt…

die ist ja wunderschön geworden , toll gemacht .Vielen lieben Dank fürs mitmachen bei Stempelsonnenchallenge.....

LG
Bella

Sharon Keanly hat gesagt…

A beautiful card Renate, just love the colours and your design. Stunning! hugs Sharon

Vivi Casale hat gesagt…

OMG Renate, your card is fabulous! image is so adorable!!!
Well done!!!
xxx
Vivi

Peggie hat gesagt…

Guten tag. Love the colors on this card. Pretty embellishments.

Dena hat gesagt…

Cute, cute! Love your card!
Thanks for joining the Just Magnolia and Hanglar Stanglar challenge this week!
Hugs, Dena

Dreja hat gesagt…

Großartig! Gefällt mir sehr gut.

Vielen Dank für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.

LG Dreja

Tina hat gesagt…

Wunderschön. Gefällt mir sehr gut.
Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.
LG Tina

Marina hat gesagt…

Ja, das ist mein Lieblingsstempel aus der neuen Magnolia-Kollektion, er ist einfach niedlich... Und Du hast eine wunderschöne Karte damit gestaltet.
Die Papiere, das Tag, die Gestaltung, alles ist super aufeinander abgestimmt.

Liebe Grüße,
Marina