Montag, 30. Mai 2011

You are my best friends

Hallo Ihr Lieben,
heute melde ich mich endlich mit einer Karte zurück! Diese Karte habe ich für meine beste Freundin zum Geburtstag gemacht, sie hat 2 Cockerspaniel und so passte das süsse Magnoliahundchen perfect. Ich hoffe sie gefällt Ihr.
Meine Karte habe ich für folgende Challenges gemacht
MMC - Lieblingsfarben - hiermit bewerbe ich mich als Gastdesigner
JM - Friends
Stamp with Fun - Im Garten
Bei uns war heute wieder herrlichster Sonnenschein und ich kam beim Karten basteln ganz schön ins Schwitzen, lach.
Liebe Grüsse
Renate

Kommentare:

Suzi hat gesagt…

This is so adorable, I love the scene you have created and those newspaper clippings are fab.
Hugs
Suzi x

Norma hat gesagt…

Renate, a precious card. Wonderful scene you’ve created. Adorable Tilda —loving the soft colours you used. The puppy is cute too. Beautiful DP’s—love your paper with the magnolia trees.

Hugs,
Norma

Cricket hat gesagt…

What a cute card. Love it.

Only By His Grace hat gesagt…

Super card Renate. Tilda looks adorable with the dog. A lovely scene.
Hugs Maz

Linda hat gesagt…

Wow supewr cute and adorable Renata Great job!!!!!

Pat hat gesagt…

Hi Renate...how absolutely adorable! This is one of my favorite Tildas...she's so dang cute and such fun to color! I love the Magnolia trees DP in the background...and the fence and puppy and the perfect additions to this delightful little card! Hugs. Pat Frank

Rene hat gesagt…

Oh how sweet!!!! Love your pretty scene!
Rene :D

Vivi Casale hat gesagt…

simply adorable!!
xxx
Vivi

Stine hat gesagt…

Hallo Renate,

ein ganz zauberhaftes Kärtchen!!
LG Stine

Elle hat gesagt…

Awwwwwwwwww some sweet puppy love!

Christina C. hat gesagt…

Sooooo goldig, Renate!!! Wunderschoen coloriert!

Iulia hat gesagt…

Adorable card Renate! This sweet Tilda with the cute dog are the perfect match!
Hugs, Iulia

Leslie Anne Avila hat gesagt…

Such a precious card! Your color palette is so soft and sweet. Keep them coming Renate!
Blessings to you~
Leslie

Marina hat gesagt…

Klar wird sie gefallen!
Deine Karte ist wieder toll geworden und man entdeckt immer wieder neue kleine Details.

Liebe Grüße,
Marina

Pam Sparks hat gesagt…

Hi Renate! Super cute card...adorable scene!

Jeanette hat gesagt…

This is so sweet! Love this little scene!
Hugs Jeanette xxo

cabio's craft corner hat gesagt…

So very sweet card Renate. You've created a fun outdoor scene. Thanks for sharing :-)
Hugs,
Cabio

Rene hat gesagt…

How SWEET! Lovely scene :D
Rene