Mittwoch, 20. Juli 2011

Happy Birthday Natascha

Hallo Ihr Lieben,
heute zeige ich Euch meine Easelkarte die ich für meine Tochter Natascha gebastelt habe, Sie wird heute 36 Jahre Herzlichen Glückwunsch!
Happy Birthday Glitter Graphics - Glitterlive.com
Happy Birthday Glitter Graphics - Glitterlive.com/Save and Bookmark


Meine Karte ist für folgende Challenges
MDUC - Make a Scene
JM - pink, purble and pearls(ich hoffe die 2 andersfarbigen Streifen sind mir verziehen)
Simon Says Stamps - Anything Goes
Ich hoffe Sie gefällt meinem Geburtstagskind, in dem kleinen Täschchen ist das Geschenk (Geld), lach.

Meine Karte Gesamtansicht

Karte

Mein Tag

Meine Karte

Karte - in dem kleinen Täschchen Geldgeschenk
Danke für Euren Besuch und lieben Kommentar. Habt einen schönen Tag.
Thank you for your visit and lovely comment, she makes my day.
Liebe Grüsse
Renate

Kommentare:

Stine hat gesagt…

Wow Klasse......... ich bin begeistert.
LG Stine

Natascha hat gesagt…

Hallo
eine super schöne Karte, uaf die ich mich ganz arg freue...
Vielen Dank
Natascha

NGCARDS hat gesagt…

A fantastic card hun xxx

sanny hat gesagt…

renate, das ist eine ganz tolle geburtstagskarte für dein töchterchen geworden...eine klasse idee mit dem shop

Pops x hat gesagt…

Hi sweetie, this is just gorgeous, thanks for joining us at JM/HS this week hugs pops x

julieprice3 hat gesagt…

Very cute card Renate, Love the addition of the little shopping bag at the front
Hugs Julie P

Rene hat gesagt…

WOWZA! What a beautiful scene you have created!!!
Rene :D

Chris hat gesagt…

This is so cute! You did a wonderful job!

XO,
Chris Christensen

HandmadebyTLC hat gesagt…

Just Beautiful! Thanks for sharing!
Hugs
Tammy Louise

Suzi hat gesagt…

gorgeous as always Renate, always a pleasure to visit you and see your adorable creations.

Kim Piggott hat gesagt…

Oh wow!
This is absolutely stunning!
Such beautiful work!
hugs
kim x

Louise hat gesagt…

Fabulous card, great colours
Louise

Lori hat gesagt…

Shopping, my favourite, this card is so perfect, even the little person, anyone would be thrilled to receive it, thanks so much for joining our Dt call at Magnolia Down Under, good luck!

Christina C. hat gesagt…

Eine wunderschoene easel Karte, Renate!!!

Cami hat gesagt…

GORGEOUS card, Renate! I love the canopy at the top and all the cute elements you've added! Pretty colors. Wow! I really like the scene you created! Natascha will love this!
Hugs, Cami

Rhonda Miller hat gesagt…

Wow, this is fantastic.

Linda hat gesagt…

Wow what a beautiful card!!!! Love this stamop and the design is awesome!!!! Great job!!!!

cabio's craft corner hat gesagt…

Renate, this card is so very cute and awesome. Love all the fun elements you creation for this one :o)
Hugs,
Cabio

Christine hat gesagt…

Amazing creation!! I love all of the fantastic little details. The scene is co cute!!
Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog!!
xoxo, Christine