Donnerstag, 20. Oktober 2011

Merry Christmas

Hallo Ihr Lieben,
endlich habe ich meine süsse Halo Tilda eingeweiht. Das schöne Papier ist von Magnolia, die Kanten habe ich mit Crackle paint eingestrichen. Bei dieser Karte kam auch endlich mein Tim Holtz Edge Snowflakes zum Einsatz und mein Misteltoe, Angel Wings von Magnolia. An der Seite habe ich meinen Scallop Tag,mit Merry Christmas angebracht. Ich liebe die Engel von Magnolia einfach, Sie sind allesamt süss für Weihnachtskarten.
Teilnehmen möchte ich mit meiner Karte bei Secret Crafter - dort ist white and one other Color gefragt und bei Wildorchidchallenge ist Christmas fun angesagt.
Danke für Euren Besuch und lieben Kommentar, ich freue mich immer darüber.
Thank you so much for your visiting and lovely comment.
Liebe Grüsse
Renate

Gesamtansicht

mein Tag

Kommentare:

Marina hat gesagt…

Ein schönes Kärtchen hast Du wieder gezaubert!
Tilda ist wirklich süß und Du hast sie mit all den schönen Details und dem tollen Papier klasse in Szene gesetzt.

Liebe Grüße,
Marina

Gerda hat gesagt…

Seeeehr niedlich!!

Karen's Fun Blog hat gesagt…

so very beautiful! : )

StampingScrapping.com hat gesagt…

Beautiful Card I love it!
Thanks for sharing your talents
Hugs
Cindy
www.stampingscrapping.com

Teri hat gesagt…

Oh it's just so pretty!! I love the soft colors, so dream-like and holiday-ish!! Beautiful job!!
Hugs,
Teri

downrightcrafty hat gesagt…

an absolutely gorgeous creation thank you for joining us at the Secret Crafter Saturday Challenge
Hugs Kate xx
ps I have some new candy if you are interested :)

julieprice3 hat gesagt…

Very sweet, love the pretty Tilda angel
Hugs Julie P

cabio's craft corner hat gesagt…

Renate, your card is so pretty. Love the cozy winter theme on this Tilda card :o)
Hugs,
Cabio

Sandy hat gesagt…

Absolutely gorgeous - it could not be any prettier!
Sandy

Cami hat gesagt…

Beautiful card Renate! I love all the snowflakes you added and the softness of the colors!
Hugs, Cami

Patti Jo hat gesagt…

Sweet and adorable!!! Beautiful job Renate!

angel4031 hat gesagt…

gorgeous x

Francy hat gesagt…

This card is gorgeous and very elegant. I love the snowflakes with the rose.
Francy

fortel hat gesagt…

oh my maybe he is a straight man after viewing this hotel of a houseby Revathi

Christina C. hat gesagt…

So suess, Renate! Wunderschoen coloriert und gestaltet!

Stampin Mindy hat gesagt…

This is beautiful, I loove this new angel stamp.
Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts.

Hugs, Mindy

Linda hat gesagt…

Wow Renate this is stunning!!!!! What a gorgeous christmas card and the colors are super!!!!! Excellent work!!!!!

Ruth hat gesagt…

Very pretty card! Ruth :)

Janiel/ janny hat gesagt…

Hi Renate, this is so soft and pretty!! The details are fab!
hugs and happy weekend... Janiel

Cami hat gesagt…

Beautiful card Renate! I love the soft shades of blue and your pretty design.
Hugs,
Cami

Only By His Grace hat gesagt…

So sweet Renata. I love this little angel. Lovely job of your design and coloring.
Hugs Maz

Elle hat gesagt…

I love the design and the soft, sweet colors.

Linda hat gesagt…

Wow what a stunning card!!!! Love the soft colors and you did an excellent job on it!!!!!!

Becky hat gesagt…

wow, die karte sieht total klasse aus!

alles liebe, becky

cabio's craft corner hat gesagt…

Renate, this is such a precious looking project. Super adorable :o)
Hugs,
Cabio

Janny hat gesagt…

WOW What a lovely card you have made, the colors are so sweet, hugs Janny