Dienstag, 8. November 2011

Santa is Coming

Hallo Ihr Lieben,
endlich kann ich Euch wieder ein Kärtchen von mir zeigen. Bei dieser Karte habe ich mal die Weihnachtsfarben rot/grün verwendet, was mir sehr schwer fiel, lach. Gearbeitet habe ich meine Karte nach dem tollen Sketch von Tina TOMIChallenge. Gefordert war da noch zusätzlich ein Edwin, na da habe ich nicht so viele. Mein kleiner Edwin, unter dem Mistelzweig, scheint zu fragen und wer küsst mich? Teilnehmen möchte ich noch bei MagnoliaStampLovers da sind Christmaskarten gefragt.
Bei dieser Karte habe ich wieder einige meiner geliebten Magnolia DooHickeys verwendet.
Ich bedanke mich für Euren Besuch und lieben Kommentar. Habt eine schöne Woche. Thank you so much for your visiting and lovely comment. Have a nice week.
Liebe Grüsse
Renate

meine Karte

der wundervolle Sketch von Tina

Kommentare:

julieprice3 hat gesagt…

Very Pretty card , Love your cute Edwin
Hugs Julie P

Cami hat gesagt…

Hi Renate! Your card is gorgeous! I love how you have Edwin sitting on that Christmas bench and the lampost and fence...so wintry looking! I love this!
Hugs, Cami

Suzan L hat gesagt…

Hi Renate, Your card is so darling!! I love the scene that you have created with Santa Edwin!!
Hugs,
Suzan

Rene hat gesagt…

Such a pretty card...wish I had that fence! Love it!
Rene ;D

Deeanna hat gesagt…

Very cute card.. He is one of my favorites..

cabio's craft corner hat gesagt…

Beautiful take on of the sketch. What a cute scene you created wiTh This Edwin amend all the fun element. This card looks awesome :-)
Hugs,
Cabio

Sandy hat gesagt…

One cute as can be scene - I really love this card!
Sandy

cathylynn hat gesagt…

You created a wonderful scene with Edwin! Could that be mistletoe that Edwin is sitting under? Nice job!!
Hugs, Cathy-Lynn

Rene hat gesagt…

What a pretty card!
Rene :D

Norma hat gesagt…

Renate, gorgeous card. I love the scene you've created and the attention to details--the lamp post, the mistletoe, etc. Wonderful job with this adorable Santa Edwin. Love the card.
hugs,
Norma

Pam hat gesagt…

Pretty card Renate!!!!Love the fence you added!!!
Hugs...Pam:)

Linda hat gesagt…

Wow Renate I love everything about this card!!!!!! Absolutely fabulous and gorgeous!!!!!! Excellent work!!!!!

Peggie hat gesagt…

Fun card. Love the mistletoe above Edwin's head.

Ying Pang, hat gesagt…

what a beautiful card! Thanks for joining us at TOMIC.
Hugs,
Ying