Montag, 19. Dezember 2011

Christmas

Hallo Ihr Lieben,
ich hoffe es geht Euch gut und Ihr verkraftet den Weihnachtsstress!!
Diese Karte habe ich für meine Freundin, die aprikot liebt, zu Weihnachten gebastelt. Das schöne Papier ist von Maja/Magnolia.
Teilnehmen möchte ich mit meiner Karte bei
Christmas Card Challenges - non traditional christmas colors
Stamps & Fun= Creativity - Lieblingskartenmaterial
Magnolia-Licious - Stars
Simply Magnolia - Christmas
So jetzt wünsche ich Euch eine schöne Woche und danke für Euren Besuch und lieben Kommentar.
Have a nice week and thanks for visitings my blog!
Liebe Grüsse
Renate

meine Karte

mein Tag

Kommentare:

cabio's craft corner hat gesagt…

Renawetsweet card and the tag is just as delightful :-)
Hugs,
Cabio

Pam hat gesagt…

Your card is so pretty Renate! Love the coloring and the embellies you used. Merry Christmas!!!!
Hugs....Pam:)

Cami hat gesagt…

Beautiful, sweet Christmas card and tag Renate!
Hugs, Cami

EnblogSail hat gesagt…

That is delightfully angelic. White is always fresh!
Caryl

Barb Hardeman hat gesagt…

So delightful, Renate! Love the jingle bells you added to the tag! Merry Christmas Hugs, Barb

Kelly Neis hat gesagt…

Very pretty card, I love the star and the decorated tag you used with the ever so pretty Tilda.

cathylynn hat gesagt…

Oh So pretty and I love the colors. Great details too! SUPER!!!!!
Hugs, Cathy-Lynn

Linda hat gesagt…

Wow renate what a gorgeous card!!!!! Love the embellishments and your coloring is beautiful!!!!! Fabulous work and Merry Christmas to you and your family!!!!!

julieprice3 hat gesagt…

Very pretty Renate! I love the little hidden tag!
Hugs Julie P

Candy hat gesagt…

Merry Christmas, Renate,
Oh this is the first time I have seen a peach Christmas card. I like it so much. The large
Silver star looks wonderful on your card.
Thank you so much for taking part in our Magnolia-licious Challenge Blog.
Hugs, Candy

Sandy hat gesagt…

Very pretty Renate!
Merry Christmas and Happy New Year!!
Sandy

Margo hat gesagt…

such a beautiful soft looking card!!
Thanks for joining the "non traditional colour challenge" at Christmas Card Challenges!
Margo (DT)

Sandy hat gesagt…

So pretty - so very, very pretty!
Sandy

Sandy hat gesagt…

I had to go through your again and you can see that I STILL think your card is wonderful - I will not come back a third time unless you invite me.
Sandy