Sonntag, 12. Februar 2012

Valentino

Hallo Ihr Lieben,
endlich geht es mir wieder ein bisschen besser, ich habs mal wieder mit dem Ohr, seit einer Woche. Mein HNO-Arzt meinte wenns nicht weg geht brauche ich wieder ein Röhrchen fürs Ohr. Na toll, drückt mir mal die Daumen, dass das nicht passiert.

Doch nun zu meiner neuesten Karte. Sie ist für meinen Mann zu Valentin, das schöne Papier ist von Majadesign. Bei dieser Karte kam mein Herzswirl, die Wolke, der Wimpel und die tolle Herzswirlborte zum Einsatz, alle Magnolia. Meine Karte ist für folgende Challenges
JM - Pink, Pearls & Lace
MDUC - One Word Sentiment = Love
Stempelträume - für einen besonderen Menschen = mein Mann
Stampavie and more - Love
Papertakeweekly - alles erlaubt
Simon Says Challenge - Love is in the Air
Jetzt hoffe ich die Karte gefällt meinem Mann. Ich danke Euch für Euren Besuch und lieben Kommentar. Habt eine schöne neue Woche, das Wetter soll bei uns milder werden, hoff.
Thank you so much for your visiting and lovely comment. Have a nice week.
Liebe Grüsse
Renate

Kommentare:

Stine hat gesagt…

Ein wunderschönes Kärtchen.
Bin mal gespannt was Dein Mann sagt, ist ja nicht gerade ne Männerfarbe, aber trotzdem sehr sehr schön.
LG Stine

mgoll88 hat gesagt…

Sehr shcön dein Kärtchen, sieht super aus!

LG
Michaela

StampingScrapping.com hat gesagt…

Your card is beautiful THANKS for sharing with us all your wonderful talent...
Hugs
Cindy

Louise hat gesagt…

Beautiful card, so soft and romantic with the papers and embellies you used.
Louise

Kelly Neis hat gesagt…

So sweet, he is going to love your card. I love how soft and romantic it is.

AnnasArt hat gesagt…

Ein so süßes Kärtchen und die Stanze ist superschön.

Lieben Gruß
Ingrid

Chris hat gesagt…

What a delicate card, Renate! I love the softness of it. The colors are so romantic! You did such a lovely job!

XO,
Chris

syllie hat gesagt…

Lovely card Renate. Beautiful design and beautiful details. I am glad that your are feeling better now.
xxxSylvia

Barb Hardeman hat gesagt…

Oh, Renate, this is so soft and romantic and so beautifully done! Your punched borders are delightful and I love how you used the little banner. Hugs...Barb <><

Christina C. hat gesagt…

Ein wunderschoenes Kaertchen, Renate!

Cami hat gesagt…

Beautiful card, Renate! I love your coloring, and this image is hard to color, to me! Lovely layout also!

Hugs,
Cami

Rene hat gesagt…

Oh wow! This is SO beautiful!!!! Your husband will love it!
Rene :D

Paula hat gesagt…

Wonderful card...very romantic! He'll love it.

Julie P hat gesagt…

Beautifully done, I'm sure that your husband will love it
Hugs Julie P

cabio's craft corner hat gesagt…

Renate, your card is so beautiful and the layout is romantic too. Great theme with that stamp :o)
Hugs,
Cabio

Teresa hat gesagt…

Beautiful card xx

Sandy hat gesagt…

Oh my goodness Renate!! This is so beautiful - big sigh - I wish I could make cards this sweet but I seem to have such a heavy hand. This is gorgeous - yum!!!!
Sandy

Gina L hat gesagt…

So sweet! I love the banner and lace, as well as the soft color scheme.

Linda hat gesagt…

Fabulous and stunning card Renate!!!! I love love this image!!!!! Excellent work!!!!!

Michele Roos hat gesagt…

Such a beautiful card. Love the cute Tilda image and the details also. Hugs Michele x

Kylie hat gesagt…

Stunning card Renate! Stunning!
Thanks for playing at MDUC this week
Hugs Kylie