Samstag, 21. April 2012

Einladungskarte Taufe Magnolia

Hallo Ihr Lieben,
heute habe ich die Einladungskarte Taufe mit Magnolia gestaltet, Oh mann war das eine Arbeit bis ich zufrieden war. Meine Tochter möchte alles gelb-silber-weiss gestalten, deswegen die Farbe. Erst hatte ich ja den Edwin with Star in Normalgrösse geplant aber ich fand die Kirche so süss! So habe ich umdisponiert. Blumen hatte ich auch mal wieder nicht genug für 16 Stück, die mir gefielen und flach waren. So habe ich die Karte aus meinen Beständen hergestellt, ausser die Stempel die hatte ich bei John extra bestellt. Die Kanten habe ich alle mit Pumice Stone gewischt. Die Wolke und die Blume und Blatt Magnolia.
Meine Karte passt auch für folgende Challenges
Crafts4Eternity - Something new - Stempel
ForFunChallenges - anything goes
Bei uns ist richtig Aprilwetter, es regnet dann scheint wieder die Sonne!
Ich wünsche Euch trotzdem ein schönes Wochenende.
Thank you so much for your visit and comment. Have a nice weekend.
Liebe Grüsse
Renate

Kommentare:

Chris hat gesagt…

This is just adorable! Great choice with the Edwin stamp, too! The images project the purpose wonderfully! Great job, Renate!

Karen hat gesagt…

This is great! : )

Paper Tails hat gesagt…

Awesome card!

Karen

Sandy hat gesagt…

Beautiful - I am sure your daughter will love this - very nice!
Sandyu

Katy hat gesagt…

Love this card! Great images! Thank you for playing at For Fun Challenges!--Katy, GDT

Norma hat gesagt…

Renatem, what a precious card. Love the colour combo. You make me want to go over my older Maggie images and make more use of them.
Hugs,
Norma

Kelly Neis hat gesagt…

Ciber Yellow looks good with the card theme. Really cute card.

Linda hat gesagt…

Wow rene this is such a beautiful card!!!! I love the design and the image is so adorable!!!! Wow way to go!!!!

pinky hat gesagt…

Love this, great images. Thanks for joining us at Crafts4Eternity this week.
Pinky

Elle hat gesagt…

Your can't get any sweeter than this!

cathylynn hat gesagt…

Oh so nice!!!! Great work!
Hugs, Cathy-Lynn

Your Daughter hat gesagt…

Very Nice...i love it

Helen Dooley hat gesagt…

pretty! thanks for playing at For Fun!

cabio's craft corner hat gesagt…

Cute Edwin card. Love the sweet scenery and the delightful coloring on this card :o)
Hugs,
Cabio

my little scrapping corner hat gesagt…

lovely card.

thanks for joining us at C4E, hope you join us soon again.

my little scrappingcorner
DT Craft 4 Eternity