Dienstag, 17. April 2012

Happy Birthday

Hallo Ihr Lieben,
da ich ganz aus der Übung war habe ich heute wieder eine Karte gestaltet. Bei dieser Karte habe ich das schöne Majapapier verwendet. Eine neue Borderstanze, der Wimpel und Schmetterling und der Tag von Magnolia kam auch zum Einsatz. Mit dieser Karte möchte ich bei folgenden Challenges mitmachen.
MSL - Butterfly
MDUC - Flags & Banner
Totally Tilda - Happy Birthday Tilda
Stempelträume - lila
Ich hoffe die Karte gefällt Euch ein Wenig und bedanke mich für Euren Besuch und lieben Kommentar.
I thank you so very much for your visiting and lovely comment.
Habt eine schöne Woche, have a nice week.
Liebe Grüsse
Renate

Meine Karte

Kommentare:

Exclusively by Mel hat gesagt…

So pretty! love the colours and beautiful design :)
Great banner!
Thanks so much for joining us at Totally Tilda.
Love, Mel. xxx

Karen hat gesagt…

Gorgeous!

Sandy hat gesagt…

Very, very pretty. This is one of my favorite Tildas.
Sandy

mgoll88 hat gesagt…

Gefallen? Nö!
Ich finde deine Karte richtig klasse, ist super geworden!

LG
Michaela

Cricket hat gesagt…

Very pretty. Love the purple.

Linda hat gesagt…

Wow wee this is just fabulous!!!!! What a stunning card and I love the banner!!!!!1 Wow!!!!!

Paper Tails hat gesagt…

Very beautiful card! Great colors and love all your embellishments.

Karen

Monique hat gesagt…

What a beautifull card Renate. I love it. What a cute image is that :)).

Hugs Monique

Sharon hat gesagt…

A beautiful card honey, just love it! hugs Sharon x

Julie P hat gesagt…

Very pretty card,love the sweet tag
Hugs Julie P

Danielle hat gesagt…

Very pretty Renate, I love this soft purple, and cute tilda Hugs.

Elle hat gesagt…

I LOVE your birthday card. It is so sweet!

Rene hat gesagt…

Lovely! Looooove the banner!!!
Rene :D

cabio's craft corner hat gesagt…

Renate, love the adorable design of this card. Love the cute banner and sweet Tilda coloring :o)
Hugs,
Cabio

EnblogSail hat gesagt…

Oooh... I love this Tilda. So sweet!
Caryl

Camilla hat gesagt…

Gorgeous card with banners!:))
Thanks for joining MDUC this week.
Hugs, Camilla

cathylynn hat gesagt…

Very pretty!!! Great colors and details.
Hugs, Cathy-Lynn

Kylie hat gesagt…

Stunning card :)
Thanks for playing at MDUC this week,
Hugs Kylie x

Chris hat gesagt…

This is adorable, Renate! I love the colors. The banner is a perfect addition.

XO,
Chris

Bug Hugs, Meg hat gesagt…

This is super cute! Thanks for joining the MSL Challenge!