Freitag, 4. Mai 2012

New Baby

Hallo Ihr Lieben,
endlich kann ich mich wieder Challenges widmen. Und ich habe heute gleich eine Karte gestaltet. Es warten soviele neue Motive auf mich. Bei dieser Karte habe ich Lily the Dragon verwendet, ich finde den so sweet, grins. Die Bubble Stanze, der Tag und Herzswirl, das schöne Papier mit Lily, alles Magnolia. Meine Lily habe ich ganz in rosa mit Glitzerakzenten gemalt.Ich hoffe die Karte gefällt Euch ein Wenig, teilnehmen möchte ich bei folgenden Challenges
TOMIC - Animals + Sketch
Papertake Weekly - Anything goes
JM - Anything goes with Pearls & Swirls
Stamps & Fun=Creativity - Sketch von einer anderen Challenges - TOMIC
Ich wünsche Euch ein schönes Wochenende mit viel Sonnenschein und bedanke mich für Euren Besuch und lieben Kommentar.
I wish you a nice weekend and thank you for your visit and comment.
Liebe Grüsse
Renate

meine Karte

der wunderbare Sketch von TOMIC

Kommentare:

Sandy hat gesagt…

So very, very cute!! It made me chuckle but it is sooooo sweet!
Sandy

Liefs Ineke hat gesagt…

Wat een schitterende kaart Renate. Groetjes van Ineke

Only By His Grace hat gesagt…

So cute Renata. Lovely design and coloring.
Hugs Maz

Karen hat gesagt…

THis is beautiful! : )

Cathy Lee hat gesagt…

This is so adorable. I love the pink colored dragon. So sweet...
Hugz,
Cathy Lee

Lisa hat gesagt…

Adorable! Such a sweet card! I just love it!
Big Hugs!

cabio's craft corner hat gesagt…

Renate, your card is such a darling card and the pink scheme for this image is awesome :o)
Hugs,
Cabio

Norma hat gesagt…

Oh I never thought to use Lilyrose for a baby card, but it really does work. Brilliant! Love the card.
Hugs,
Norma

mgoll88 hat gesagt…

Dein Babykärtchen ist total klasse, sieht richtig genial aus mit dem süßen Drachen!

LG
Michaela

celia hat gesagt…

Wat een schatje....en dat papier.....super!!!!!

cathylynn hat gesagt…

Adorable! Great coloring!
Hugs, Cathy-Lynn

Elle hat gesagt…

Lilyrose is perfect! I love that you used that particular stamp for this darling baby card.

Sandra's Scrapsels hat gesagt…

Sooo sweet!! Well done!!

You've asked about a template of my cupcake card...you can find it for free here: http://duo-challenge.blogspot.com/ (please read terms first oke?)

Have a nice day!

Bye, Sandra

Louise hat gesagt…

Super cute card Renate, love Lilyrose in pink, very nicely done
Louise

Linda hat gesagt…

Wow renate this is just so stunning!!!! Love the design and the image!!!!!! Wow!!!!

Monique Lokhorst hat gesagt…

Hi Renate,

Your card is very cute! I love the little dragon. The colors are beautiful. Thank you for joining us at TOMIC!

Hugs,
Monique xxx

Janny hat gesagt…

What a sweetie, lovely coloring stamp, and details, hugs Janny

Angie hat gesagt…

Great card. Thanks for joining us at Papertake weekly.
Angie x

Deb.x hat gesagt…

Hi there - Ohhhh how sweet!!! I Love the dragon image & the co-ordinating Magnolia papers.
Thanks for playing at Just Magnolia & Good Luck!!!
Deb.xxx

Bella´s Bastelecke hat gesagt…

Hallo,

da hast du eine wunderschöne Karte gewerkelt…..mir gefällt sie super gut, das Motiv ist total süß!.....

danke fürs mitmachen bei SFC……

LG
Bella