Dienstag, 26. Juni 2012

Karte für liebe Bloggerfreundin

Hallo Ihr Lieben,
heute melde ich mich zurück mit einer Karte für meine liebe Bloggerfreundin(seit Jahren)Cami.Das schöne Papier ist MajaDesign. Die Wolke und der Wimpel Magnolia. Die Poststempel sind mein letzter Einkauf von der Stempelmesse Zeist.Diese Karte bin ich schon so lange schuldig. Entschuldige liebe Cami, dafür ist Sie ganz speziell nur für dich gemacht und für folgende Challenges, lach.
Totally Tilda - Wimpel oder Flaggen
Hanna & Friends - 2 Papiere
1 Band
3 Blumen
Take Time for you - Flowers und Knöpfe
WOC - Punches & Dies
JM - Summer Colors (blau wie das Meer)
Ich hoffe die Karte gefällt Euch ein Wenig und bedanke mich für Euren Besuch und lieben Kommentar.
Liebe Grüsse
Renate

Kommentare:

Andrea hat gesagt…

Eine tolle Karte ist das geworden - sieht super aus - auch Deine Coloration ist toll und Maya Design Papier ist sowieso eins meiner Lieblinge :) Die Wimpel passen Klasse dazu!
Ganz liebe Grüße
Andrea-Emmi41

Tina Makuc hat gesagt…

Stunning card Renate!!! I love the papers you chose and all the details you added!!
Thanks for playing with us at Hanna and Friends!!
Hugs, Tina

Karen hat gesagt…

I really like this! Great job! : )

mgoll88 hat gesagt…

Eine sehr schöne Karte, gefällt mir richtig gut!
Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei TTFY

LG
Michaela

Dragonlady hat gesagt…

Great creation, love how you did the bunting with the word. Thank you for sharing at Totally Tilda.

Hugs Ali x

cathylynn hat gesagt…

Wonderful card! Great details and coloring too!
Hugs, Cathy-Lynn

Kimba-Slydog hat gesagt…

Wow, die ist ja der Hammer!!!! Absolut genial.

Vielen Dank für's Mitmachen bei Hanna and Friends.

LG
Nicole

Kelly Neis hat gesagt…

What a gorgeous card for such a sweet lady! Cami will love this card, it is very nice.

Rene hat gesagt…

This is gorgeous!!!! Love that cloud and banner!
Rene ;D

Paper Tails hat gesagt…

Awesome card! I love all the details and the vintage feel....

Doreen Horats, Clayton hat gesagt…

So totally beautiful, love the layout design in your card.
Have a great week.
Blessings Doreen

Suzi hat gesagt…

Fabulous card, lovely layout, papers and sweet Tilda. Gorgeous work Renate.
Hugs
Suzi x

Francy hat gesagt…

This card is fantastic, I love the white and blu colours and the stamp is beautiful.
The layout is fantastic.
Francy

Suzan L hat gesagt…

Hi Renate, Cami is going to just love this card!! I love the banner you have added to it along with all the other wonderful embellishments!
Hugs,
Suzan

Norma hat gesagt…

Renate, what a gorgeous card. Adorable Tilda beautifully coloured--I still haven't done mine...LOL. Love the colour scheme and your layers. Wonderful pennants.
Hugs,
Norma

Nicolchen hat gesagt…

Eine superschöne Karte ist das geworden...tolle Details hast Du verwendet :0)))

Dankeschön für´s mitmachen bei Hanna and Friends und viel Glück ;0)

Liebe Grüße
Nicole

Lori hat gesagt…

Oh Wow stunning card, I love all the embellishments, really pretty, thanks so much for joining us at Totally Tilda, good luck

Leslie Turner hat gesagt…

This is awesome! Love all the detail!
Hugs,
Leslie
http://leslieturner58.blogspot.com

Mandy hat gesagt…

Gorgeous card Renate, so many lovely details to look at and you've coloured sweet Tilda beautifully :)
Thanks for joining us at Totally Tilda
hugs Mandy xx

Claudia hat gesagt…

Hi Renate, was für ein tolles Kärtchen. Super Farbe, super Details, gefällt mir richtig gut.
LG Claudia

Joshylili hat gesagt…

Total schön!!! Danke für Deine Teilnahme bei Hanna & Friends!

Lg Jasmin

cabio's craft corner hat gesagt…

Delightful and pretty card :o)
Hugs,
Cabio

creativchen hat gesagt…

Traumhaft schön, liebe Renate! Ich wurde mich auf deinem Besuch auf mein Blogspot und mein erst neu geöffnten Traumshop freuen. Mit viel liebe gepflegt! Hobby-crafts-and-paperdesign.de
Viele liebe Grüße von Marina

Cami hat gesagt…

My dear Renate, thank you so very much for making me this gorgeous card. It is even more beautiful in real life and I'm so happy I can hold it in my hands. Your coloring is superb, and I love all the details you put into making this card. The cloud sentiment with my name is so very special. I apologize for commenting so late as I was off island but was so happy when I returned and found your card in the mail. I will cherish this card as I cherish your friendship! Have a wonderful week again, thank you so much...you have made me so happy!
Warm Hugs,
Cami
P.S. I'm glad your blogger is working now!