Mittwoch, 19. September 2012

Gute Besserung Karte

Hallo Ihr Lieben, heute melde ich mich nach langer Zeit zurück mit einer Karte. Bei Stamp with Fun ist diese Woche das Thema Gute Besserung! Diese Tilda habe ich schon so lange und sie wollte endlich mal auf eine Karte, lach. Der Herzswirl, Tag und Borderstanze alle Magnolia. Das schöne Herz rechts ist von WOJ. Die Umrandung des Motivs habe ich mit einem Perlenpen gestaltet. Ich hoffe die Karte gefällt Euch ein Wenig und bedanke mich für Euren Besuch und lieben Kommentar! Ich muss mich total umstellen da mein AOL für meinen Blog nicht mehr funktioniert, oh mann wenn man etwas gewöhnt ist und jetzt das! Liebe Grüsse Renate
meine Karte
mein Tag

Kommentare:

Susan Dube hat gesagt…

She's adorable! Great coloring and love the colors.

Pam hat gesagt…

Beautiful card Renate. The tag is sooooo cute.
Hugs.....pam:)

Paula hat gesagt…

Beautiful card and tag!! You've done a great job on the coloring.

Sandy hat gesagt…

do very pretty but that needle looks wicked!! Beautiful card Renate.
Sandy

Christina C. hat gesagt…

Ach, wie suess!!! Dein Kaertchen ist wunderschoen, Renate! Sehr schoen koloriert und gestaltet!

Paper Tails hat gesagt…

Beautiful card! I love the tag....Very creative.

Karen

Cami hat gesagt…

Very pretty Get Well card, Renate! Your coloring is beautiful and I love this layout with the tag also!

Hugs,
Cami

Cami hat gesagt…

Very pretty Get Well card, Renate! Your coloring is beautiful and I love this layout with the tag also!

Hugs,
Cami

..Karen hat gesagt…

Love this!! Great card!

cabio's craft corner hat gesagt…

Pretty and elegant card Renate. Love the softness of colorin and the layout design is gorgeous :o)
Hugs,
Cabio

Nadja hat gesagt…

So eine schöne Karte. Danke für deine Teilnahme bei Stamp with fun.

Lieber Gruß,
Nadja

Suzi hat gesagt…

How cute is this get well card. I love the layout and your colouring.
Hugs
Suzi x

cathylynn hat gesagt…

You created a wonderful card! Love your colors theme!
Hugs, Cathy-Lynn

Louise hat gesagt…

Very pretty card, love your choice of colours and embellishments
Louise

Doreen Horats, Clayton hat gesagt…

Very sweet card love your layout design.
Great colors.
Blessings Doreen

Norma hat gesagt…

Renate, beautiful card. Wonderful colour scheme. Gorgeous DP's. Love the gauze material and your beautiful flowers.
Hugs,
Norma

paula hat gesagt…

Lovely card, love the papers and colours too xx
http://scrapcardattic.blogspot.co.uk/

Linda hat gesagt…

Wow Renate what a stunning card!!!! So soft and gorgeous!!!!!Love it!!!!! Beautiful work!!!!