Freitag, 5. Oktober 2012

Babykarte

Hallo Ihr Lieben,
da bin ich schon wieder. Nach all dem schwarz war mir nach rosa und so habe ich meine süsse Babytilda hervor geholt und eine Babykarte gestaltet. Bei der Karte kam mein Wrapped Heart und der Wimpel und das schöne Papier von Magnolia zum Einsatz. Verziert habe ich noch mit dem schönen Glitzerband Baby und diverses.
Mitmachen möchte ich bei folgenden Challenges
JM - Anythings goes and Fabrics - mein Stoffrosenband
Totally Tilda - Bingo - Flowers-Punches-Gem
MagnoliaMania - Schleife
Vielen Dank für Euren Besuch und lieben Kommentar. Habt ein schönes Wochenende ( bei uns ist es leider trübe und grau).
Thank you so much for visitings my blog and have a nice weekend.
Liebe Grüsse
Renate

Kommentare:

Stephanie hat gesagt…

Lovely! So soft and pretty. Thanks for joining us at Totally Tilda.

Pop's Cards hat gesagt…

Hi sweetie this is so gorgeous, perfect sweetie, thank you for joining us at Just Magnolia this week huggles Pops x x x

Rene hat gesagt…

This is beautiful! So girlie and sweet!
Rene :D

Brigitte hat gesagt…

Oh my!!!! Your card is so soft and girly!!!! I love it!!! Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

Paper Tails hat gesagt…

Lovely baby card! Love the soft pink colors and that fabulous banner.

Karen

..Karen hat gesagt…

So very adorable! : )

Nickys-kleine-Bastelecke hat gesagt…

Die ist sooooooooooooooooooo süß ich bin hin und weg.
GGLG Nicole

cabio's craft corner hat gesagt…

Beautiful card Renate. Love the softness of pink scheme and the details are awesom :o)
Hugs,
Cabio

Norma hat gesagt…

Awww, Renate, this is so sweet. Adorable baby. Love all those pinks. The row of flowers is gorgeous.
Hugs,
Norma

Suzi hat gesagt…

This is adorable Renate, love all that pretty pink just perfect for a new baby. Thank you for joining us at Totally Tilda. Good luck!
Hugs
Suzi x

Christina C. hat gesagt…

Ach, wie suess, Renate!!!! Ein wunderschoenes baby Kaertchen...total entzueckend!

Cathy Lee hat gesagt…

So cute, Renate. I love your baby card. Your Magnolia is precious and the gorgeous little extras are fabulous.
Hugz,
Cathy Lee

Susie Sugar hat gesagt…

So sweet really pretty I love the flower lace /ribbon
Thanks for joining us Girls @ Totally Tilda for our Bingo Challenge
Hugs Susie & Lisa

Pam Sparks hat gesagt…

so sweet Renate! Beautifully colored and designed! TFS!