Montag, 22. Oktober 2012

Stamp with Fun - GD - Autumn Wishes

Hallo Ihr Lieben,
da bin ich wieder mit meinem Beitrag zur Stamp with Fun Challenge als Gastdesignerin. Heute haben wir wieder einen wunderschönen Sketch von Andrea für Euch. Macht alle mit!
Für meine Karte habe ich die Apple Tilda verwendet, oje die habe ich auch schon lange, das schöne Papier ist von Majadesign. An Magnoliastanzen kamen zum Einsatz Dream Tag, Rose Leaf, Talk Bubbles Die und Old Swedish Lace. Und von Bosskut die kleine Blätterstanze Leider musste ich wieder feststellen, daß ich die falschen Spellis Ovale besitze, so musste ich das Oval mit der Hand schneiden und konnte nicht umranden!
Verziert habe ich das Ganze mit Halbperlen, Strasssteinchen und Blumen. Ich hoffe die Karte gefällt Euch ein Wenig und bedanke mich für Euren Besuch und lieben Kommentar!
Teilnehmen möchte ich mit meiner Karte noch bei
MDUC - Inspired by a song - Beiß nicht gleich in jeden Apfel von Wencke Myhre
Totally Tilda - Tilda with Fruit
Liebe Grüsse
Renate
meine Umsetzung des Sketches
der wunderschöne Sketch von Emmi41 (Andrea)

Denkt an mein Candy über neue Leser würde ich mich freuen!

Kommentare:

mgoll88 hat gesagt…

Eine ganz bezaubernde Umsetzung des Sketches und eine tolle Idee da noch ein Rezept einzubauen, wirklich ein total schönes Werk

LG
Michaela

Lizzy hat gesagt…

Lovely card..very prety colours ...Thank you for joining us at Totally Tilda challenge ..good luck!

xx Hugs Lizzy & TT team

krafty-kutz hat gesagt…

Love the yellow flowers, adds a touch of sunshine. Thanks for joking us a tt and good luck xx

Cathy Lee hat gesagt…

Very cute, Renate. This is such a sweet Tilda.
Hugz,
Cathy Lee

Chris hat gesagt…

I love the yellow, Renate! It just brightens the card - makes it really cheery! I love that you printed on the tag, too!

XO,
Chris Christensen

Christine hat gesagt…

Awww what a clever use for this Tilda image..love the sweet apples..great take on the Tilda Fruity chall.

Thanks for sharing with us at Totally Tilda chall this time.

smiles Christine x

..Karen hat gesagt…

So very pretty! I love how you put a recipe on it! : )

julieprice3 hat gesagt…

Very pretty Renate
Hugs Julie P

Kelly Neis hat gesagt…

I love the sunny yellow and the recipe is a great idea. You have colored her very pretty. Lovely card.

Only By His Grace hat gesagt…

Such a sweet card Renate.
Lovely design and coloring.
hugs Maz

Linda Palmer hat gesagt…

Love your card. Beautiful colors and coloring. Great design, gorgeous card.

Suzi hat gesagt…

This is such a cutie Renate, love your colour combo and what a great idea to have the recipe for toffee apples too. Fabulous card hon. Thank you for joining us at Totally Tilda, good luck!
Hugs
Suzi x

Nicola hat gesagt…

Stunning card Renate with such a perfect Tilda for our Fruity theme and the recipe is a fab finishing touch!
Thanks for joining us at Totally Tilda and good luck!
Hugs Nicola xxx

Stephanie hat gesagt…

This is lovely! Love the little recipe too. Thanks for joining us at Totally Tilda.

cabio's craft corner hat gesagt…

Beautiful turn out from the sketch Renate. Love the elegancy of this layout and the pretty coloring job on the image :o)
Hugs,
Cabio

Debbie Pamment hat gesagt…

Gorgeous job - I love the yellow - it's not used enough but it can look so amazing.
Thanx so much for joining us this week at MDUC for our Fa La La La Challenge.
xXx

Lori hat gesagt…

Great card, and I love getting a recipe too, this is fantastic, thanks so much for joining our fruit challenge at Totally Tilda and our song challenge at MDUC good luck!

Brigitte hat gesagt…

What a great card!!!!! Love the image you choose and the flowers! Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

Zoe hat gesagt…

Such a sweet card and I adore the little corner of flowers you created. Thanks so much for joining the fun at MDUC this week. Big Squeezes! Zoe xo

Susie Sugar hat gesagt…

Great card , really nice to see the recipe that's a nice touch
Thanks for joining us girls @ Totally Tilda for our fruity challenge
Hugs Susie Sugar xx

Patricia Garcia hat gesagt…

LOVE your card....Pretty colors and love the Yellow!! Thanks for joining us at Totally Tilda!

Hugs,
Patricia

Mandy hat gesagt…

Gorgeous card Renate, so sweet and pretty.
Thanks for joining us at Totally Tilda
hugs Mandy xx