Freitag, 4. Januar 2013

Happy Birthday Julian

Hallo Ihr Lieben,
da bin ich wieder mit meinem neuesten Werk. Diese Easel-Karte habe ich für meinen Enkelsohn Julian gemacht, der seinen 1. Geburtstag feiert. Mein Gott wie schnell die Zeit vergeht, seufz. Er hat ein Piratenzimmer!
Das schöne Papier ist von Magnolia wie auch alle Stempel! Die Wimpelkette ist von Magnolia, das Schwert eine Provokraft Stanze.
Meine Karte ist auch für folgende Challenges
Magnolia-Licious Highlites - Anything Goes
MDUC - Anything Goes
Tildas Town Challenges - Anything Goes
Hoffe die Karte gefällt Euch ein Wenig und bedanke mich für Euren Besuch und lieben Kommentar.
Liebe Grüsse
Renate
Gesamtansicht ( sorry wegen Bildqualität)
Easelkarte oben
Easelkarte unten




Kommentare:

Janne hat gesagt…

Hi! This is so cute! A really fab card for a boy! Well done. Thanks for plaing along with us at MDUC. Hug, Janne

Sandy hat gesagt…

So very cute - love your design work on this cutie!
Sandy

Janiel/ janny hat gesagt…

very very cute!!

Thanks for pay along with us on the ANYTHING GOES at MDUC....
hugs...

Cami hat gesagt…

Hi Renate! Love this cute easel card! You do beautiful work!

Hugs,
Cami

Kelly Neis hat gesagt…

Adorable card, I love the banner and pirate idea. Turned out perfect!
Hugs Kelly

..Karen hat gesagt…

This is great! I bet he loves it! : )

Gro hat gesagt…

Gorgeous card. Perfect for a boy.
Thanks for joining us at Tilda's Town this week.

Hugs :o)

cabio's craft corner hat gesagt…

That's so cute. Love the banner and the adorable Edwin image :o)
Hugs,
Cabio

cathylynn hat gesagt…

I bet you grandson will love this. You did a fantastic job!
Hugs, Cathy-Lynn

Francy hat gesagt…

Fantastic easel card, the colours and the embellishments are gorgeous.
Francy

Christina C. hat gesagt…

Julian is going to love this stunning creation! Outstanding job ...love the banner!

julieprice3 hat gesagt…

The perfect card for a boy, wonderful creation Renate
hugs julie P

Norma hat gesagt…

Terrific card, Renate. Love the colours you used. Cute Edwin. Perfect embellishments--the skull charm is fab.
Hugs,
Norma

Marina hat gesagt…

Deine Karte gefällt mir sogar sehr gut und sie ist genau richtig für einen kleinen Racker mit einem Piratenzimmer.

Liebe Grüße,
Marina

Delphine hat gesagt…

Gorgeous card! The details are fantastic! Thanks for joining us at Tilda's town and good luck! Delphine xx

Nancee Purdum hat gesagt…

Cute cards! I love to see some "boy" cards! :) Nancee