Montag, 29. April 2013

SWF + SFC Beitrag

Hallo Ihr Lieben,
heute habe ich nur eine Karte für 2 Challenges für Euch. Sie ist meine DT für Stamp+Fun=Creativity  Bingo ich habe rosa-Spitze-Perlen gespielt und gleichzeitig mein GD für Stamp with Fun Baby.

Für meine Karte habe ich mir Baby Tilda aus der Princes and Princesses Kollektion 2012 ausgesucht und mit dem schönen Magnoliapapier in Szene gesetzt.Ausserdem ist der Vintagetag von Magnolia. Die Krönchen silber sind eine Stanze von Sizzix und die schöne Wimpelkette eine La-La-Land - Stanze. Meine Tilda habe ich mit einem Frantagerahmen verziert, der ist von Stampendous Shappy white. Ausserdem kam ein Spitzendeckchen, Rosen, Spitze, Halbperlen und der süsse Princesskrönchencharm zum Einsatz. Die Kartenform habe ich mit Go Kreate Frilly Nr.8 gemacht.

Meine Karte ist noch für folgende Challenge
Totally Tilda - Heat Embossing with Tilda
Midweek Magnolias - Bingo - pink-Lace-Charm
Lovely-Haenglar-Only - Anything Goes
Simon Says Challenge - Anything Goes

Nun hoffe ich meine Karte gefällt Euch ein Wenig und bedanke mich für Euren Besuch und lieben Kommentar über den ich mich sehr freue.

Liebe Grüsse
Renate
meine Karte

mein Tag


Kommentare:

Suzi hat gesagt…

Awe! this is so so cute Renate, a perfect card for a sweet Princess. wonderful design and colouring. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck!
Hugs
Suzi xox

lovingrammahood hat gesagt…

Very sweet card Renate. Love the colors and that image is adorable :) Your coloring is amazing. Very lucky recipient who gets that card !!
Donna

mgoll88 hat gesagt…

Total süß deine Karte, sieht klasse aus und sehr liebevoll gestaltet

LG
Michaela

Tracey T hat gesagt…

What a sweet card for a baby girl! Thank you for playing at Lovely hAnglar or Sweet Magnolias! Tracey x

Christy Designs hat gesagt…

Cute Baby card Renate !
Adorable baby Tilda with wonderful design.

Dawny P hat gesagt…

This is lovely - a wonderful design :) Thank you so much for joining us over at the Simon Says Stamp challenge. Hugs, Dawny x

Crafty Kitten hat gesagt…

What a sweet little card Renate. Love the banner. Thanks for sharing it with us at Totally Tilda this time.
hugs
Dawn xx

Cathy Lee hat gesagt…

So adorable, Renate. Your baby card is fabulous. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
Hugz,
Cathy Lee

Loz hat gesagt…

Fabulous card and coloring Renate..Loz

Norma hat gesagt…

So cute, Renate. Love all the pinks. Beautiful design. Love the shape of your card. The banner looks great.
Hugs,
Norma

cathylynn hat gesagt…

Totally darling! Very sweet baby card! Great job!
Hugs, Cathy-Lynn

cabio's craft corner hat gesagt…

Totally fantastic card Renate. Love your beautiful textures on this one and the banner is a cute touch :o)
Hugs,
Cabio

Brigitte hat gesagt…

Such a sweet baby card! Love your beautiful image and the delicate lace peeking. Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

Jenny hat gesagt…

so sweet! Very pretty. Thanks so much for sharing with us at Totally Tilda this time. Jen xx

julieprice3 hat gesagt…

She's just gorgeous, love the colours and pretty papers, very sweet
Hugs Julie P

Heather hat gesagt…

A gorgeous card Renate, a great design and fabulous colours. The little baby Tilda is adorable and such stunning details!!

Thanks so much for joining us at LH&SM challenge
hugs
Heather xx