Montag, 17. Juni 2013

DT-SFC-Spitze,4 Papiere,3 Blumen

Hallo Ihr Lieben,
da bin ich wieder mit meinem Beitrag zu Stamps+Fun=Creativity. Diese Woche haben wir ein Rezept, Spitze, 4 Papiere, 3 Blumen. Viel Spass damit.

Meine Karte ist für meine Freundin die aprikot liebt. Das schöne Papier ist von Majadesign. Tilda as Clown aus der Once Uopon time Collection 2013. Ich habe wieder den Floral Frame und den Schmetterling von Spellbinder verwendet.I love it. Von Magnolia ist der schöne Border, Sprawling Ferns und die Wimpelkette. Um das Motiv habe ich einen Frantagerahmen Shappy white von Stampendous gemacht. Verziert habe ich ausserdem mit Spitze und Strasssteinchen.

Meine Karte ist auch für folgende Challenges
MarvelousMagnolia - 2 Magnoliastamps or Doohickey Dies
Divas by Design Challenge - Happy Birthday
MDUC - Anything Goes
Tildas Town - Use your stash
Midweek Magnolias - Favorite colors
Totally Tilda - Going for a song (Dont`worry be happy-Bob Marley

Nun hoffe ich die Karte gefällt Euch ein Wenig und natürlich meiner Freundin.Vielen Dank für Euren Besuch und lieben Kommentar, über den ich mich freue.

Liebe Grüsse
Renate

Kommentare:

julieprice3 hat gesagt…

How pretty, I love the soft colours, very sweet
Hugs Julie P

Louise hat gesagt…

Beautiful card, love the colors and details are perfect. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
hugs Louise

Crafty Kitten hat gesagt…

Aww this is a lovely card, love the pennant and the soft colours. Good song choice - will be singing that all day now. Thanks for sharing it with us in our Inspired by a Song challenge at Totally Tilda this time.
hugs
Dawn xx

Samantha hat gesagt…

A gorgeous card. I love the soft tones and all the lovely details.
Thank you for joining us at Marvelous Magnolia is week.
Gr. Samantha

Wendy hat gesagt…

Adorable and so gorgeous...Thanks for playing along with us at Divas by Design this week.
Wendy xx

Loz hat gesagt…

Stunning card and colors..Loz

Christina C. hat gesagt…

Ein wunderschoenes Kaertchen, Renate!
Das ist auch meine lieblings Farbe.
Super koloriert und gestaltet!

stampingwithpeggie.blogspot.com hat gesagt…

Cute card. Love the orange and lace.

cabio's craft corner hat gesagt…

Pretty card Renate. Love the eye soothing coloring and the pretty layout design :o)
Hugs,
Cabio

..Karen hat gesagt…

Wow! I love this!!!

Sharon hat gesagt…

Oh Renate, I just love this Tilda. She is adorable and you have made a lovely card. hugs Sharon

Brigitte hat gesagt…

Beautiful card!!! Love this clown Tilda and the delicate lace. Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

Teresa hat gesagt…

Gorgeous card Renate and beautiful colours, thanks for sharing it with us at Tilda's Town this week. Teresa x

Yulis Kartika hat gesagt…

dear Rena, your card so lush and beautiful... love it!
Thanks for joining us at MDUC this week
Hugs,
Yulis

Paper Tails hat gesagt…

Your card is absolutely stunning! I love the colors you chose. Such beautiful details and lace.

Karen

Camilla hat gesagt…

Such a lovely card!!
Thank you for joining MDUC this week for the Anything Goes Challenge.
Wish you a wonderful weekend!
Big hugs, Camilla

ellyscard creatief hat gesagt…

Beautiful.lovely colors.
Gr Elly

Mandy hat gesagt…

Gorgeous card Renate, so sweet and pretty.
Thanks for joining us at Totally Tilda
hugs
Mandy xx